Je publiek kennen is goud waard, ook voor je UiTcommunicatie. Op het 7e UiTforum op dinsdag 20 oktober in Sint-Niklaas reiken we je instrumenten en inzichten aan om je publiek te kennen, vernieuwen en verbreden.

We openen de dag met een keynote over de wondere wereld van Customer Relationship Management. We sluiten af met de verkiezing van de 'UiTgemeente van het jaar 2015'. De sessies tussenin focussen op aspecten als privacy, kanalensegmentatie of jongerencommunicatie. Inspirerende praktijkvoorbeelden uit het UiTnetwerk worden afgewisseld met interessante onderzoeksresultaten.
Je komt te weten hoe je werkelijk àl je burgers bereikt, hoe een publieksbevraging een stadsfestival een nieuw elan kan geven en hoort wat je wel mag doen met publieksdata zonder de privacy te schenden. Je leert dat je anders communiceert met mensen aan een UiTbalie dan op de website en dat jongeren zo hun eigen gewoontes hebben om zich te informeren over vrijetijdsactiviteiten.

Op het einde van de dag weet je beter hoe UiT ervoor kan zorgen dat je publiek blijft plakken.

Welkom!

-> bekijk het volledige programma van het 7e UiTforum
-> Inschrijven voor het 7e UiTforum kan vanaf vandaag